Monday 30 December 2013

Jika Aku Jatuh Hati

ASSALMUALAIKUM..


Bismilahirahmanirrahim.. Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..


Subhanallah sweetnya kan kalau tengok ada orang macam ni. Tiba2 pulak rasa terharu. Apabila seseorang itu jatuh cinta, cintanya hanyalah kepadaMu ya Allah dan cinta kepadaMu tidak akan ada tolok bandingannya. Entah kenapa rasa nak mengupdate post2 yang sebegini rupa, hee.. 

Masa dalam kelas, Madam Liyana who is my beloved lect bagi tahu tentang perkahwinannya yang baru dibina. Even dah 10 tahun kenal tapi masih tak kenal who is her real husband. Hmm, betul lah tu. Then madam kata, "simpanlah cinta awak semua untuk orang yang tepat yang selayaknya mendapatkannya nanti". Madam bagi nasihat, "buat masa sekarang ni tak perlu lah nak memikirkan hal yang tak penting yang perlu difikirkan" katanya, hahah.. Betul, betul, betul!! Saya sokong 120%. Ahakz.. Yang penting sekarang ni dee mesti capaikan hasrat mak, abah dan keluarga. It's a main goal, so work hard dee!! hee.. Dee rasa bangga pada Masturah Azid yang mana merupakan sahabat yang banyak membantuku menuju ke jalanMu. Semoga kami berjaya di dunia dan diakhirat. La tahzan, teruskan berusaha, bertawakal dan redha atas ketentuan yang ditetapkan Allah. Insyaallah!! >_<

Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu. Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu..


>> Thanks for reading..