Wednesday 25 December 2013

Gangster Comel

ASSALAMUALAIKUM..


Ha? Gangster comel?? Apa tuu??? haha.. Alkisah seorang hamba Allah yang menggelarkan diriku gangster comel. Means yang dee ni gangster tapi comel. haha.. Macam citer dongeng pulak ya. Selembut lembut dee ni kadang terkeluar brutal nya. Macam orang lain jugak ada banyak perwatakan nya. Mesti tak caya kan? Orang yang dilihat selama ini berkelakuan ayu tetapi sebaliknya. haha.. Kalau orang yang dah biasa dengan dee tahu lah macam mana kebrutalan dee. hoho.. Brutal ke??

Tapi kegangsteran dee tu hanya keluar dengan orang yang betul2 dee selesa je tau. Siapakah orang yang dapat melihat identiti dalam diri dee? haa, tang ni dee pun tak tahu macam mana dan dari segi apa diorang lihat. Mungkin disebabkan dee suka aktiviti2 yang adventure kot. Even nampak macam lembik, lemah lagi longlai, tapi semangat untuk melakukan aktiviti sedemikian tinggi *nampak tak yang kat situ wanita ni insan yang lemah?* Cehh, tak ada lah lemah sangat, hee.. Saja je propa sikit, hehehe..

Ada lah hamba Allah tu cukup suka mengatakan kita ni "gangster comel". Kita pun tak tahu macam mana dia tengok. haha.. Kita pun cuba menafikan tapi kebenaran terungkap juga. Mungkin jugak dia melihat dari segi penampilan dee yang hanya sekadar memakai jeans, tshirt dan sandal kot, haha.. Actually dee ada jugak pakai blouse bagi menampakkan kefemininan dee tu. Tapi kalau nak rush dan santai, dee lebih selesa dengan hanya bertshirt dan jeans. Nak tahu tak sebabnya?? haa, dee ni kalau bab gosok ni agak cerewet jugak la. Masa 30 minit akan diambil untuk menggosok sehelai baju kurung. Kat situ pun dah nampak kan. So tak perlu kot dee nak jelaskan lagi ya, haha..

Dee pun mula perasan sikit2 kegangsteran itu, haha.. Bila balik dari shopping tersedar yang dee berpakaian sedemikian rupa. Baru terdetik dalam hati "aku ni da macam gangster da" haha.. ha, comel tu jangan di lupa sekali. hee.. Salah satu faktornya juga mungkin dulu masa kecik2 mak pakaikan tshirt dan jeans kot, haha. Last but not least, thanks for said me "Gangster Comel" ahakz



>> Thanks for reading..