Sunday 25 August 2013

Pulau Tioman Part 3

Assalamualaikum


Hehe.. bertemu kembali kita di entry part 3 ni.. dee kalau dah syok buat entry tak berhenti..haha..actually takut esok2 tak sempat.. banyak yang nak kena submit this week, aigooo.. esok pulak ada jungle trekking di Bukit Ridan for subject teresterial.. harap2 semua berjalan lancar. Check it out!!hehe

Dee dan semua sampai di Kg.Salang dalam pukul 3 p.m.. then kitorang rehat2 dalam pukul 5 lebih pergi Salang Indah Restaurant untuk minum2 petang..huhu. Dee dan lala pergi saing misss el.. ha, dee masa tu order fruit salad dengan lai chi kang ais..huhu, yang ni ada ais.. 

Lepas makan2 diorang gerak untuk main bola tampar..haha. macam2 gaya ada.. dee dengan lala of course la tak main,hehe..bola datang dekat dee pun dee tengok je. miss suruh tolong ambil, dee tolong tengok..hahaha. 




Masa diorang dok sibuk main2 kitorang sempat ambil gambar jeti.. bukti yang kitorang dah sampai..haha. sebenarnya tak ada apa2 motif pun cakap macam tu.. saja je..hee.

miss el yang cute..>_<
Jeti Kg.Salang
Malam tu ada la belikan souvenir untuk mak dengan abh.. beli tshirt je.. ha, untuk instructor dee and lala pun ada..huhu.. ye la diorang penat kan tolong dee dengan lala.. so untuk kenang-kenangan dari kitorang tshirt tu la..haha

Ahad pukul 2 p.m kitorang check-out.. sempat la berjalan sekejap sebelum balik..hehe.. bangun pagi tak breakfast terus je makan burger..haha.. tapi burger nya lebih sedap dari yang stall yang masa mula2 sampai tu.. kenangan ni akan terpahat dalam hati sampai bila2.. thanks to miss el.. lao shi, wo ai ni.. lepas ni belum tentu akan dapat rasa moment yang sama.. sebelum naik ferry, kitorang sempat bergambar semua.. peace yoo!!.


I hope i'll be there once more time with my family also my siblings DUP2.. thanks again miss el
Alhamdulilah selesai sudah entry ke Tioman Island.. Have a great journey..


>> Thanks for reading..